מחקר בנושא יוזמה, מנהיגות ואחריות חברתית בקרב בוגרי תכניות לעידוד מעורבות חברתית במרכז האקדמי לב:
בימים אלה צוות מחקר מטעם המרכז האקדמי לב והאוניברסיטה העברית בירושלים עורך מחקר במימון קרן רוטשילד בנושא השפעתן של תכניות המקדמות אחריות חברתית ומנהיגות על סטודנטים שהשתתפו בהן, במרכז האקדמי לב. המחקר בודק כיצד משפיעה ההשתתפות בתכניות אלה על הבוגרים, במימדים כמו הסתגלות אקדמית, זהות מקצועית ותחום העיסוק המקצועי, מנהיגות, השפעות בינאישיות, תפיסות ועמדות, דפוסי התנהגות חברתית-אזרחית, שילוב בחברה ועוד.
רכישת הספר: "תקווה בשולי הקמפוס: סטודנטים פלסטינים וישראלים בירושלים" מחבר: דפנה גולן.
דו"ח: שותפות אקדמיה-קהילה - דו"ח שנתי מסכם בעקבות תהליך למידה והערכה של אחד-עשר קורסים אקדמיים
ד"ר ישראל כ"ץ, פלג דור-חיים, אייל מצליח ולינדה יעקב
דו"ח: פעילות סטודנטים לשינוי חברתי - מיפוי הקיים למען העתיד (מתוך "גילוי דעת")
ד"ר דפנה גולן, פרופ' יונה רוזנפלד,
שירי בן יוסף, הנא כנאנה, יעל רוזנפלד, בן שוורץ, ודני שרירא
מאי 2005
פרופ' דפנה גולן וד"ר לימור גולדנר,
קרן רוטשילד קיסריה, יוני 2016".
כתבי עת
-
American Behavioral Scientist
בשנת 2000 הקדיש כתב העת כרך מיוחד לתכניות אקדמיות המשלבות עשייה חברתיתMarullo, Sam and Bob Edwards (eds.) (2000).
Service-Learning Pedagogy as Universities' Response to Troubled Times.
Special issue of American Behavioral Scientist 43: 741-912.
-
Journal of Community Practice
בשנת 2004 הקדיש כתב העת כרך מיוחד לשותפויות אוניברסיטה-קהילהSoska, Tracy M. and Johnson Butterfield, Alice K. (eds.) (2004).
University-Community Partnerships: Universities in Civic Engagement.
Special issue of Journal of Community Practice 12.
-
Michigan Journal of Community Service Learning
כתב העת מוקדש כולו למחקרים על תוכניות אקדמיות וקורסים משלבי עשייה, ושותפויות אקדמיה-קהילה בארה"ב. באתר גישה חופשית למאמרים.
מאגרי מידע